♥JOM HEBOH KELANTAN 2011♥

October 28, 2011



Petang tadi ekin pergi jom heboh.. he3.. ramainya orang2 la.. bermacam-macam orang ekin jumpa... masa perjalanan nak g kat stadium ekin nampak BOTAK duk jalan kaki dengan crew TV3 nak pergi ke arah stadium.. kalau masa tu tak xde dalam kereta gerenti ekin bergambar dengan Botak.. hahahhahahha.... maa ekin cakap liar mata ekin.. jauh pun kenal dengan artis.. biasa la kalau artis yang kita minat jauh pun kenal.. hahahhahaha.. 


Tadi ekin banyak berpusing jer..  banyak kedai-kedai menjual ekin lalu jer.. ada gak maa beli satu beg cipsmore 10 ringgit ada macam-macam dalam tu... harga ada naik la sikit makanan yang di jual gerai- gerai perkarangan stadium.. tahun ni besar sikit pada jom heboh tahun lepas.. barang-barang pun laku di jual... biasa la rakyat kelantan... he3..  ekin pun hari ni maa beli dalam 50 ringgit gak.. makanan ringan-ringan jer..  jalan-jalan punya jalan ekin berhenti studio tv3.. terdengar suara BOTAk dan Fasha.. apa lagi ekin terus la masuk dalam khemah studio tv3.. nak jmpa dengan botak n fasha.. he3... masa nak bergambar ramai yang berebut la.. sampaikan ekin nak jatuh ke belakang.. dah depan, kiri kanan duk tolak ekin.. aduhyai naik pengsan boleh.. tapi tak pe setahun sekali dapat merasa jom heboh ni... kalau tak pergi tahun rugi la rasanya... nak tunggu tahun depan. kita ni x taw umr panjang ke tak.. hu3... 

banyak juga artis yang datang kat kelantan ni seperti watie elite, tomok, akim af7, adi,fasha,tengku maria, zakiah anas,siti shafizawati, tan (cili2 padi). 



ok kat bawah ni ada ekin snap2 sikit pic.. he3... 



Tengku Maria

Jauhnya snap.. x jelas pic.. hu3

kenapa di peluk tiang ni.. he3

You Might Also Like

7 ulasan

  1. kem salam artis-artis yg ada kat sna eh..nak pergi jauh sgt! T_T

    ReplyDelete
  2. @Elie Lily
    insyaAllah kalau pergi lagi esk.. hari ini pun dah letih berjalan.. hahahahha..

    ReplyDelete
  3. @m0sHiE~
    yup fasha pakai tudung.. semua artis girls datang di kelantan pakai tudung...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017