Kolam Ikan Hasil Diy Aboh

October 01, 2014

Kolam Ikan Hasil Diy Aboh



Hai korang semua.. apa khabar semua.. cik ash update lagi pasal blog hihihi... sejak blog dah pulih kan kita tulis la.... ni cik ash nak share pic kolam aboh cik ash buat sangat cantik dan sejuk bila bersantai-santai di kolam ni  waktu petang... rindu rumah kelantan...

DIY kolam ni dihasilkan sendiri oleh aboh cik ash dengan bantuan kawan aboh.. rupanya aboh cik ash ni ada bakat buat lanskap la..  yang penting kolam hasil kerja  aboh cik ash  jadi outdoor gambar masa perkahwinan pada 30/5/2014.. 

You Might Also Like

9 ulasan

  1. Salam perkenalan dari mamamyja. cantiknyer kolam. hehehe

    ReplyDelete
  2. @Mama Myja

    salam perkenalan jugak.... tu la tengok mula2 aboh ekin buat tak cantik... bila siap sepenuhnya wahhh sangat cantik... tak sangka aboh kita pandai dalam landskap.....

    ReplyDelete
  3. wahh aboh buat sndiri ye..
    pandainye..
    cantekk

    ReplyDelete
  4. @hidayu ayumie
    yup aboh buat sendiri lps tu ada sikit2 jiran tolong hihihi.... rindu kat kolam ni... kita duk jauh huhuhu

    ReplyDelete
  5. salam ukhwah, cantiknya, untung ada abah boleh diy sendiri dekorasi laman macam ni... :)

    ReplyDelete
  6. @anajingga salam ukhwah gak... hihihi... ha ah berutntung sangat rindu kat kolam tu.... pertama kali duk berjauhan dgn aboh n ma terasa sedih2 sgt2... baru 5bulan kahwin kena sabar tempuhi....

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017