Tahniah Bienda Dapat Anak Ke 2

October 25, 2014

Tahniah ekin ucapkan kepada Bienda di atas kelahiran cahayamata ke 2. ekin dapat taw pasal bienda daripada Facobook Bienda. selamat berpantang kepada bienda... semoga baby bienda menjadi seorang yang solehah nanti... amin

credit fb



You Might Also Like

14 ulasan

  1. http://madey09.blogspot.com/ follow yang ke 502

    ReplyDelete
  2. Dah 2 org anak ye.. dah lama tak dengar story bienda.. semoga dimurahkan lagi rezeki.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  3. Eh bila pulak dia preggy?? Nmpk sgt dh lama x bc mjlh hiburan...hehe

    ReplyDelete
  4. patutlah senyap je beinda,, rupanya dapat anak lagi ..alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. @Hayani Nor
    tu la sama la ekin lama jugak tak dengar tut dah anak 2 org..

    ReplyDelete
  6. @suhailey mohd noor tu la kan xtaw pun dia preggy... bienda x byk sangat gosip tu yg xtaw kan....

    ReplyDelete
  7. @Ain Naina

    senyap2 dah ada 2 orang anak.... hihihihi

    ReplyDelete
  8. Lama dah tak dengar khabar Bienda..

    Singgah baca+follow..
    jome singgah sini plak http://akukaudansesuatu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. cantiknya blog..thniah eikin dan tahniah Bienda..

    jom ke http://senandunghatiku.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. blogwalking jap . jangan lupa singgah ^.^ http://blogparihh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. @Senandung Hatiku

    hihihiji biasa2 jer blog ekin akak.... tahniah kat ekin utk apa... hihihi...

    ReplyDelete
  12. @Senandung Hatiku

    dia lama tak nampak di majalah2... rasa2 bienda jdi DJ kat radio tu yg xnmpk sgt....

    ReplyDelete
  13. Salam singgah BW d sini...tahniah kepada Bienda dan suami....

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017