Inilah Bila Kepuasan DIY Brooch

December 21, 2014

Inilah Bila Kepuasan DIY Brooch


Hai korang semua.. sihat tak semua.  Begini la ekin bila kepuasan tutup internet, laptop hp... 4 jam tutup laptop sebab banyak hari tak tutup kan.. hihihi.... ok berbalik pada apa yang ekin nak kongsi ni la hasil DIY yang ekin cuba guna 3 versi barang,,, dari Kain perca , zippers dan paperbag kain tu kan... selamat bercuci mata dengan hasil DIY ekin tak comel masih baru lagi dalam dunia ni... inshaAllah akan terus usaha mana taw nanti ekin boleh buat n ambik tempahan yang nak kan.... angan-angan kosong ni... hihihi..










You Might Also Like

9 ulasan

  1. waa...kreatif nyer...sy xreti nk wat benda mcm ni...huhuhuh

    ReplyDelete
  2. cantik... jangan kosongkan angan2... hehehe

    ReplyDelete
  3. @yang baik Ishak
    inshaAllah semoga dipermudahkan apa yang diracang....

    ReplyDelete
  4. kreatif.. shad jeles dgn org2 yg kreatif nih.. HEHE
    semoga terus sukses kak.. :D

    ReplyDelete
  5. @sha dhira hihihi kreatif tapi bla mood datang... hahahaha

    ReplyDelete
  6. @mama 3farhanah

    ha ah betul tu kak.... bertuah ada anak girl bila taw ib dia pandai buat ni... hihihi... berangan3 dah ni

    ReplyDelete
  7. Diana pun baru nak belajar buat brooch ni....

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017