Rindu Kat Kanak-Kanak Ribena Panggil Nama #CIKASH

December 22, 2014




Hai.. selamat petang hari ini rasa tak ada update blog lagi kan... ni saja2 taip rasa rindu kat anak saudara ekin yang 8 orang ni... rindu nak dengar diaorang panggil ekin Cik Ash.... sebab tu la ilham nama blog datang dari nama panggilan itu la... sebelum ni nama lain ekin letak...  Anak saudara sebelah abang pun ramai gak 8 orang tetapi panggilan bukan Cik Ash la.. dah bertukar la sebab suami ekin anak bongsu diaorang panggil Poksu... jadi panggilan ekin jadi Moksu la... tua panggilan muka awet muda... hahahhahahaa



 photo signature_4.gif

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017