Kad Perakuan Nikah

April 16, 2015

gambar di blurkan hihihihi....sory taw
Hai korang semua.. ekin ada nak share berkenaan dengan Kad Perakuan Nikah yang ekin dah dapat hihihi... ada Kad ni senang nak pergi mana-mana bawa Kad Nikah ni jah... nak dekat setahun kad ni tak ada dengan ekin... lamanya Kad ni bertapa di rumah kelantan..lepas ni boleh dah tak ada orang nak kata ekin n abang adik beradik... hahhahahaha.... Gambar kahwin aritu pun ekin ambik gak balik masa kenduri abang Adi n kak poh jue..





You Might Also Like

13 ulasan

  1. ada kad macam nih senang nak bawak ke aman saja..

    ReplyDelete
  2. cantik kad perakuan nikah skang ni kan..kecil dan senang dibawa kemana-mana..wah, nak kawen juga la!!!huhu..gedik kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah...senang boleh dibawa hihihi...

      Delete
  3. memang kena bawak kemana saja ke ? pasangan baru kawen eh ada kad ni.. mak ayah CT xde pun ahaaak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu bawa sijil nikah tu... loni zaman canggih bawa kad pintar tu hihihi... hok.baru khawin ado la.. hok lama xyah kut nak buat pun boleh hihihi

      Delete
  4. bagus la macam tu kan ada kad akuan nikah.. xde la rasa macam x selamat

    ReplyDelete
  5. tak pasti plak negeri Kedah ada buat camni.
    kalau ada nk kena balik buat jugaklah, mudah nak bawak ke sana sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedah xtaw tu kak ann tu mudah di bawa kad ni utk suami n isteri kad tu

      Delete
  6. Senang..xkoyak x lupa letak mana...kalau sijil nikah mesti kena liminate bagai..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik mimie yg sijil nikah tu ada simpan kat umah yg ni kad nak.bawa p mana2

      Delete
  7. dorang namak seperti adik beradik ke...mmg jodoh tu..orag ckp kalau muka ada iras jodoh panjang...ntah lah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang dalam gambar kad tu ekin n abg la kak JM haahaha... ekin blurkan gmbr kak tu utk keselamatan hihihi...

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017