Akhirnya Telenovela Terpanjang Cinta Ibadah Dah Tamat

May 08, 2015

Akhirnya Telenovela Terpanjang Cinta Ibadah Dah Tamat

Cinta Ibadah

Hai..Selamat Petang Semua... Ada yang tengok tak drama telenovela Cinta Ibadah paling panjang main di astro prima ni sampai episode 175 dah tamat hari ini hihihi..

Kalau yang mengikuti cerita Cinta Ibadah ni mesti taw cerita dia banyak berbelit taw.. tukar pelakon la... memula hero Fattah Amin lepas tu Hisyam Hamid kembali semula dengan Fattah Amin.. Walaupun benci tengok cerita tetap gak tengok hahaha teman MIL minat layan... Cinta Ibadah ni dah macam cerita indo hihihi..macam3 pelakon ada.


Episod akhir Sinopsis
    Dr Emma kena tangkap dah rahsia terbongkar... insan dah kembali baik sudah insaf..Nadia pun insaf gak... siti pulak sudah tenat dengan kansernya kembali ke rumah keluarganya.. dan akhirnya SITi telah meninggal dunia pangkuan Hafiz,Rina, aliff dan mummy...

You Might Also Like

15 ulasan

  1. Tak pernah melayan... Hehe.. Tmbh dh terminate astro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin pun akak kalau xlayan gak follow MIL ni org tua kalau kita tengk dia.mesti fikir ni marah kat dia... kadang2 ekin.sakit nak relax.dalam.pun korban duk luar... huhuhu... hari cuti baru leh nak relax lama.dlm bilik ada anak saudara teman...

      Delete
  2. Oh dah abis dah ye...ingat nak sambung sampai hujung tahun hikhikhik. Akak tak follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah dah hbs akak... tu la ingat hunjung tahun baru hbis hahhaaha.. awal dah hbis dia xsambung dah

      Delete
  3. untung tau jadi suri rumah...huhuhuh....bila turm sis JM pulak huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihhi... inshaAllah akan menyusul nanti kak JM

      Delete
  4. Akak selalu pandang sepi je iklannya. Confuse dgn watak yg banyak sangat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Watak bertukar2 tu yg pening kan

      Delete
  5. astro tak ada, jadi tak pernah layan..

    ReplyDelete
  6. Pening tgok cerita ni...Mak Cik Mimie je yg layan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ekin MIL yg tengok join.teman dia

      Delete
  7. tudia haih.. da mcm sinetron hahaha..
    xde la kuasa nk tnggu satu2 episode..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017