Selamat Pagi

August 30, 2015

Selamat Pagi

Assalamualaikum semua...
Hai reader blog Cik Ash semua... apa khabar untuk hari ini...semoga dipermudahkan urusan untuk hari ini ya...

hari ni suami berkerja tak ada aktiviti nak p mana-mana duk di rumah mulakan keje rumah la... basuh kain, jemur kain,sapu sampah dan lain2..

Esok dah merdeka hari ini ramai budak yang tak pergi sekolah dia kata serba salah esok dah cuti..dia orang buat cuti sendiri tu...


You Might Also Like

26 ulasan

  1. Selamat membuat kerja rumah Cik Ash!

    Sertai August Top Commentator Giveaways! Masih belum terlambat, berakhir esok. Komen mana-mana entri lepas dan berpeluang menangi produk Shaklee. Klik VitaminSuci untuk sertai. TQ!

    ReplyDelete
  2. haha.. cuti sendiri... tapi, kalau pi sekolah pun teringat nak balik, macam sama jaa.... heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la diaorg pndai gak buat cuti sendiri

      Delete
  3. selamat petang Ekin...sis JM baru balik dari Genting Highland so esok rehat je kat umah

    ReplyDelete
  4. tak faham ayat ni "Esok dah merdeka hari ini ramai budak yang tak pergi sekolah dia kata serba salah esok dah cuti..dia orang buat cuti sendiri tu..." DORANG tu sape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak saudara abg dan sepupu2 abg hihihi

      Delete
    2. ohh...ahahaha...tinggal serumah

      Delete
    3. Tak tinggal serumah pun MIL ekin tepon mak dia tu yg taw... hihihi

      Delete
  5. selamat hari merdeka Ekin...esok x ke mana2 lah ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Merdeka Sis JM ya x p ke mana hari ini duk dirumah tengok cerita la

      Delete
  6. Hahaha buat cuti sendiri.. Apapun selamat bercuti dan selamat menyambut bulan kemerdekaan 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal yu sing sekolah ke hihihi

      Delete
  7. Selamat beristirehat dan melaksanakan kerja rumah ekin..

    ReplyDelete
  8. adik beradik aida dtg umah.
    kecoh bebetul umah aida weekend lepas.
    kami gi tgk perbarisan semlm :)

    ReplyDelete
  9. Cuti merdeka Cik Mimie pun x kemana2..tgk org berbaris je..hihi

    ReplyDelete
  10. merdeka ritu cuti panjang. memang rasa syok yakmat hihihihihi :p

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017