Review Tepung Ajaib Kek Coklat

December 05, 2015

Review Tepung Ajaib Kek Coklat


Assalamulaikum. 
Hai korang semua baru-baru  ni ekin diberi  satu paket Tepung Ajaib Kek Coklat dari syarikat BME Enterprise  Bunga Malam untuk review produk mereka.. 


Yang ekin suka tentang tepung ajaib ni memudah ekin buat kek taw.. sebenarnya bab buat kek ni ekin memang tak pandai langsung..  kalau korang yang tak pandai buat kek dengan adanya Tepung Ajaib Kek Coklat buat anda mudah sangat buat kek , kita tak perlu sukat bahan-bahannya, masa penyediaan pun dah disediakan.. 

Panduan cara untuk memasak kek pun ada disediakan dengan 35 minit untuk kukus manakala untuk masak dalam oven masanya dalam 150oc ataupun 50 minit.

Terima kasih ekin ucapkan kepada BME Enterprise http://www.bungamalam.com

Kalau anda ingin mendapatkan Tepung Ajaib Kek Coklat ini untuk pembelian boleh contact no ni 017-4597615. Eh terlupa pulak harga untuk satu paket Tepung Ajaib Kek Coklat ialah RM14.90

You Might Also Like

18 ulasan

  1. Replies
    1. Ha ah sha memang mudah dan.cepat hihihi

      Delete
    2. Assalam uols,
      betui3
      memang saaaaaaangaaaatt mudah dengan tepung ajaib ni kan3

      Delete
  2. tak ada tepung sukar lah nak buat kek kan Cik Ash..hadiah akan di kirim secepatnya ya

    ReplyDelete
  3. Wahh....memang ajaib tepung ni Ash....cepat dan mudah bila nak buat kek...

    ReplyDelete
  4. Lps ni mkin kerap LA ekin wt kek... Cpt n mudah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi kena order meleleh la pulak kak eyda

      Delete
  5. Mudah sangat. Tapi kalau ada penyakit M cam akak ni, yang mudah pn jadi susah.;-)

    ReplyDelete
  6. memang senang kan. tambah telur je

    ReplyDelete
  7. campur2 then tunggu masak.. daaa siap =D

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017