Kad Raya Dari Blogger

July 17, 2016


Kad Raya Dari Blogger | Assalamualaikum.. Hai korang semua setelah seminggu beraya akhirnya sampai kad raya dari kawan blogger ekin ini... terima kasih kepada rakan blogger yang bagi kad raya dekat ekin ini.. masih ada yang ingat ekin hihihihi... 


jom kita usha kad raya dari blogger yang sangat baik hati hantar kad ni dekat ekin.

Kad Raya Dari Sis JM ,,, ucapan buat sis JM Selamat Hari Raya akak.. maaf kalau ada salah silap ya.. ekin raya dekat kedah tahun ni... 

Kad Raya dari Sis D...selamat hari raya buat sis.. 

Kad Raya Dari Nina


Kad Raya Dari SS

 photo signature_4.gif

You Might Also Like

19 ulasan

  1. Comelnya kad raya from Nina tu.

    ReplyDelete
  2. Salam lebaran. Tahniah kerana dapat kad raya dari kami yang xdapat ;)

    ReplyDelete
  3. Best kan dapat kad raya..akak tahun ni dapat sekeping jer dr blogger Amanina Ahmad

    ReplyDelete
    Replies
    1. best2 kak... inshaAllah tahun akan mesti ada kad raya nanti tu

      Delete
  4. selamat hari raya ekin..terima kasih jadi teman maya sis JM..

    ReplyDelete
  5. kiranya tahun depan turn balik raya Kelantan lah eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. raya haji inshaAllah balik kelantan....

      Delete
  6. Bestkan bila terima kad raya.. semoga terus menjadi tradisi..

    ReplyDelete
  7. bertuah nyer ekin.
    byk dpt kad raya.
    aida dpt 2 aje.
    best walaupun skit jer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun ini dapat xbanyak macam tahun sebelum ni

      Delete
  8. Wah, banyaknya Kad raya Kak Ekin dapat :) jeles kita..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pun terkejut dapat banyak lepas raya baru sampai hihihihihi

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017