Rahsia Ayam Goreng Paling 'Juicy'

August 09, 2016

Rahsia Ayam Goreng  Paling 'Juicy' | Assalamualaikum....ekin ingin bertanya ada tak  sesiapa pembaca blog ekin ini yang tak suka Ayam Goreng? setahu mesti la korang suka kan.. jarang sangat jumpa orang yang tak minat ayam goreng ni.. Tambahan pulak ayam sekarang semakin mahal kan.. ayam goreng yang siap digoreng mesti la mahal di jual kan.. 
Apa kata kita berjimat dengan membuat Ayam Goreng Paling Juicy bila dimakan macam ayam kfc tu. cara-cara nak membuatnya sangat mudah taw. meh ekin kongsikan caranya melalui video di bawah ni 


Dah tengok video dekat atas faham tak resepinya.. Kalau tak faham  korang boleh tengok Resepinya  dan tips-tips nak dapatkan  ayam macam kfc di Resepi Ayam Goreng Kentucky taw. 

 photo signature_4.gif


You Might Also Like

10 ulasan

  1. sedapnya tu.. tapi sy ni jenis malas sikit bab2 nak menggoreng ni.. :D :D kalau masak sendiri selalu buat grill, feveret sy adalah grill kambing pastu makan dgn nasi..

    ReplyDelete
  2. Salam...\

    hahahahha sedapnya..
    hingga menjilat jari

    ReplyDelete
  3. Pagi2 nampak ayam crispy buat rasa terkeliur.. bleh try ni.. tq..

    ReplyDelete
  4. nampak sedap.. pagi2 dah tengok makanan..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017