Aloe Vera Smoothing Gel 99% Magic Pink Lip Gloss

October 17, 2016

Aloe Vera Smoothing Gel 99% Magic Pink Lip Gloss | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. 

Hari ini ekin nak kongsikan dengan korang semua  untuk kecantikkan bibir yang menawan boleh la guna lipsgloss daripada Aloe Verra 99% ni..  ekin dah cuba suka sangat bila guna.. rasa nak jilat bibir hahahhahaha..

So sesiapa yang ingin dapat produk ni boleh beli dekat kedai jual komestik deh... hihihihihi... 




You Might Also Like

15 ulasan

  1. tak pernah pulak nampak deat guardian. nanti nak try belek la sebab bibir pun dah kering

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat giant xde nampak gak.. ekin beli kat kedai komestik baru ada...

      Delete
  2. wah2 ~ nanti nak cari.. aloe vera sangat elok untuk melembapkan...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahahahhaha... rasa manis aloe vera ni la tu yg teringin nak jilat

      Delete
  4. Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. produk barang murah jah hahhahaha memang tak popular pun

      Delete
  5. Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

    ReplyDelete
  6. Nak pakai juga la.. Birbir pun nampak kering je ni.. :(

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017