Wordless Wenesday #94 | Dapat Hadiah Dari Sabah

March 22, 2017

Pandora dan kerongsang dari sabah hadiah adik bagi..

You Might Also Like

10 ulasan

  1. wahh cntik ! alhamdulillah rezeki kan =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi rezeki dari adik laki ekin keje di sabah loni

      Delete
  2. alamak. menarik nyer ekin.
    ari tu kat MAHA aida ada beli tau pandora gini 3utas. aida & anak-anak dara.
    memang da plan nak kirim kat member.
    dia akan holiday ke sabah bulan depan.
    sgt minat pandora gini.
    nak beli pandora betol mcm takde duit ha haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekin ni dapat sebab adik keje di sabah tu dia bagi hadiah.. happy la ekin..

      Delete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017