Pertama Kali Buat Roti Jala

May 15, 2017

Pertama Kali Buat Roti Jala

roti jala

Assalamualaikum...
Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. 

Aritu 9 mei ekin pertama kali buat roti jala untuk bekalkan suami pergi keje shif malam.. alhamdulilah menjadi walaupun tidak guna acuan roti jala hahahhaha... Ekin guna acuan botol lubang satu jer pun.. jalanya jadi besar tak pe nanti bila-bila pergi kedai rm2.00 cari acuan roti jala.. hihihihi..

Kebetulan sangat aritu ekin ada buat kari ayam so tu yang terfikir nak buat roti jala.. suami suka makan roti jala dia kata sedap.. nanti ekin akan buat lagi la bila ada acuannya kalau tak ada lagi guna jer yang botol juga. 

Resepi ekin cari dekat google jer korang kalau nak buat juga cari kat google banyak jer orang yang share tu.. selamat menjamu mata tengok roti jala yang ekin buat ni... 





You Might Also Like

7 ulasan

  1. sha pernah buat jugak, tapi sekali je, yang selebihnya kawan sha buat sbb dia cakap sha buat takcantik ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula2 memang tak cantik bila dah lama buat mesti cantik tu

      Delete
  2. Replies
    1. sedap sampai loni xleh move on hahahhaha

      Delete
  3. Pandai nya ekin menjala..cantik je tu

    ReplyDelete
  4. da lama x menjala, ekin.
    weekend ni la in shaa Allah.
    balik keje x sempat! hi hi...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017