Tahniah Nia Ramadhani Dapat Anak Ke 3

May 12, 2017

Tahniah Nia Ramadhani Dapat Anak Ke 3

ig Nia 

Assalamualaikum.. 
Hai korang semua loni musim artis beranak kan.. ni ada lagi berita baik yang ekin nak kongsikan dekat korang yang minat dengan artis indonesia iaitu Nia Ramadhani ni.. sejak dah kahwin dah jarang sangat tengok nia berlakon kan.. 

Cepat masa berlalu dah masuk anak ke 3 dah nia ramadhani ni.. tahniah ekin ucapkan kepada Nia di atas kelahiran baby yang sangat comel di beri nama Magika Zalardi Bakrie.

Ok la itu saja yang ekin nak share dengan korang semua.. jumpa lagi nanti... 

You Might Also Like

12 ulasan

  1. comel nya ! =D alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Wah nama nya unik kan heheh cantiklaa nia ni :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah meriah dengan kelahiran-kelahiran khalifah di muka bumi Allah ini...syukur...

    ReplyDelete
  4. comelnya..tgk dia berlakon drama bawang merah bawang putih dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ahkan rabia.. ada dia berlakon drama kat TV9 lepas dah kahwin tapi tak ingat tajuk apa

      Delete
  5. Pelakon indinesia ke patutla nama x familiar...murah rezeki nia

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017