Drama Salju Sakinah Adapitasi Novel Salju Sakinah (Tv Al-Hijrah)

November 24, 2014

Drama Salju Sakinah Adapitasi Novel Salju Sakinah (Tv Al-Hijrah) 

Tonton Salju Sakinah Full Episod
Hai... mesti semua dah taw pasal novel Salju Sakinah dah adapitasi kan... ni ada link untuk tonton dan dowload selamat menonton... 

Terbitan: World Evolution Brain 
Penerbit:Jurey Rosli 
Pengarah:Hazreen Hakim 
Skrip:Zabidi Mohamed 
Novelis:Zaid Akhtar 
Masa: Setiap Selasa 10mlm 
Jumlah Episode: 13 

Barisan Pelakon : Rf Mbq Balqish Semundur Khan, Yus Waisar, Kay Muhid Aizad Rosli Roslan Saleh Raja Al-Jaff Jiry Damery Zzamrie Gk Zamrie Kamal Bakar Leeza Zain



Sinopsis Salju Sakinah 

Ketika Sumayyah habis duduki exam tahun akhir di Jordan pada masa yang sama ayahnya telah meninggal dunia kerana terlibat dalam kemalangan jalanraya. Sumayyah juga telah menerima emel daripada Afnan



You Might Also Like

4 ulasan

  1. aida sgt jarang tgk tv alhijrah...
    tak tertgk sgt tv kecuali feveret program aje...
    and, drama pun aida jarang dpt ikut hu hu hu sedih!

    ReplyDelete
  2. @adianiez AIDA ekin jarang nak ikuti program tv alhijrah... masa bujang aritu sempat la... duk kedah sekali dengan mak mentua saya terpaksa berkorban cerita saya di tv... mak suka tengok astro warna lawak2 ni... hhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Xtgk pon channel al hijrah... pelakon pon xknl ni

    ReplyDelete
  4. @hidayu ayumie

    raja farah dulu2 xpakai tudung sekarang dah pakai... ada la segelitir pelakon baru yang berlakon dalam ni

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017