CPUV Nuffnang :Maggi Kari - Curry Festival

February 11, 2015


CPUV Nuffnang Maggi Kari - Curry Festival.Ini adalah CPUV NUFFNANG yang kedua untuk bulan Februari 2014 ni.. Alhamdulillah masih sayang juga admin nuffnang dengan blog cik ash ini. hihihi.. semoga CPUV nuffnang terus masuk2 di blog ekin ni... terima kasih kepada yang klik2 kempen nuffnang blog cik ash ni...walaupun diri tak sihat dengan keadaan selesema, batuk tetap gagahkan diri update blog untuk rakan-rakan blog cik ash... 

Kalau yang mana masuk blog ekin ringan2kan tangan klik iklan ni...inshaAllah ekin akan klik balik nanti... :) 


You Might Also Like

15 ulasan

  1. hehehe CT dok nampak iklan ni jejoget..
    tapi xde pun cpuv ni..

    huuu =) nanti cashout bleh banje hehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah reseki tu..terima kasih juga kepada rakan blogger yg rajin singgah..merea juma member sumbang kpd kemasukan iklan dari nuff nih

    ReplyDelete
  3. teringat iklan magi kari kat tv tu.. pandai ckp bdk pompuan tu

    ReplyDelete
  4. teringat iklan magi kari kat tv tu.. pandai ckp bdk pompuan tu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...ada jugak rezeki kan....hihihi

    ReplyDelete
  6. wahh hebat~! tahniah.alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017