SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY MOMMYLIZZ

July 03, 2015



Jom Join SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY MOMMYLIZZ


SYARAT-SYARATNYA :

1. Buat entry bertajuk SEGMEN SAYA NAK KAD RAYA BY MOMMYLIZZ

2. Follow MOMMYLIZZ.COM

3. Buat ucapan hari raya, simple pun takpe

4. Tinggalkan link korang di entry ini

UCAPAN BUAT MOMMY LIZZ

"Cik Ash ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Mommy Lizz sekeluarga, semoga AidilFitri tahun ini memberi makna dan penuh dengan kesyukuran dan kegembiraan buat Mommy Lizz" 

#Kosongkosong #SelamatHariRaya2015

tarikh tutup : 7 / 7 / 2015

p/s : 18 hari lagi ~~







You Might Also Like

11 ulasan

  1. Goodluck dear. Jemput join GA saya.

    http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com/2015/07/first-giveaway-by-farhain-azmi.html

    ReplyDelete
  2. ttp://akuedyedankoe.blogspot.com/2015/07/segmen-saya-nak-kad-raya-by-mommylizz.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017