#Cabaran20Hari | Kenangan Terawih Di Surau/Masjd Masa Zaman Kanak-Kanak

July 03, 2015

 #Cabaran20Hari | Kenangan Terawih Di Surau/Masjid 

Masa Zaman kanak-kanak

Hai reader blog Cik Ash ini... puasa Ok ke...  cabaran ke 9  ekin menlengkap misi #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ini...  tajuk ke  9 ialah #Cabaran20Hari  Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak ... jom baca Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Masa Zaman Kanak-Kanak ni..

Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak ekin tak dapat dilupai sampai sekarang.. suasana sembayang terawih ekin di surau masa kanak-kanak sangat gembira sebab pergi dengan kawan-kawan kan.. pergi sembayang dapat kuih muih free hihihi... ada perkara yang ekin tak boleh kena marah dengan mak cik-mak cik sebab kita orang buat bising time orang duk sembayang siap mak cik tu suruh kita orang balik kalau Mari sembayang taw nak buat bising... sebelah lelaki punya tempat sembayang Ok jer tak ada yang melarangnya...  masa zaman kanak-kanak ekin tak berpeluang pergi sembayang dekat masjid sebab apa ekin sudah tidak ingat hihihi...

Ok la tu saja Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak yang ekin tak boleh lupa sampai sekarang.. tertinggal entri cabaran yang lain boleh terjah link seperti berikut


You Might Also Like

8 ulasan

  1. Haha.. suasananya macam Upin dan Ipin ke? Hehe~

    ReplyDelete
  2. nama sembahyang terawih tp main mercun.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Akak masa kecik suka ikut nenek gi terawih sebab nak moreh huhuh

    ReplyDelete
  4. alahai sian kena marah ekk...
    aida xde memori terawikh kat surau / masjid.
    jemaah dgn abah kat umah.
    so memang takde pengalaman :( hu hu...

    ReplyDelete
  5. Zaman kanak2 dulu nak g terawih sebab time tu la leh jumpa kngkawan waktu mlm..hehe..sebab hari biasa wktu mlm x leh kuar bermain..hikhik

    ReplyDelete
  6. biasalah tu ..budak2 gi surau jumpa kawan2 mesti nk main je...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017