Selamat Hari Raya Aidiladha 2015

September 23, 2015

Selamat Hari Raya Aidiladha 2015


Selamat malam semua... hai korang buat apa tu mesti sibuk nak menyiapkan persiapan raya esok kan... sekejap jah rasa dah Raya Qurban dah kan..Terlebih dahulu  Ekin Dan Suami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua yang mengenali ekin dan suami. 

Raya haji tahun ni ekin beraya di kedah jah di sebabkan suami berkerja malam raya tu.. lagi pulak raya kedua dah keje... malam raya mungkin ada buat gotong royong memasak untuk makan pagi raya tu... so malam ni ekin sedang sibuk menolong mak saudara2 dan kak ipar memasak.. jamuan raya akan diadakan di rumah ekin hihihi...menu pagi raya itu nasi ,daging gulai, ayam masak merah,nasi kapit,tapai,tupat,

Tahun kedua beraya haji di kedah sejak jadi wife ini.. 

You Might Also Like

9 ulasan

  1. Selamat hari raya AidilAdha Ekin sekeluarga....mohon maaf jika ada salah dan sila sepanjang sis tggalkan komen di sini ye

    ReplyDelete
  2. semua gurauan tu jangan simpan di dalam hati

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya, Kak Ekin 😁

    ReplyDelete
  4. Salam aidiladha ekin....banyak ke dapat daging korban..

    ReplyDelete
  5. kami pun mula plan raya kat kedah je tak balik mana2, sekali hari rabu tu ubah plan. balik beraya kat ipoh :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017