Roti Oh Roti

October 23, 2015

Roti Oh Roti


Assalamualaikum 
Hai korang, entri autopost bersiaran ni... sebelum in ekin ada masuk blog Kasihku Amani terbaca satu entri berkenaan roti massimo ni.. teringin nak rasa keenakan roti ekin beli dua perisa iaitu Perisa Coklat dan Perisa Blueberry..



Ni roti perisa coklat ekin makan semalam rasa coklat dia boleh tahan kena dengan selera tekak ekin tapi nak lagi tu tak la hihihi.. sedap roti gardenia lagi.

Ok yang ni pulak roti berperisa blueberry masa tengok kat blog sha tu dah tertarik roti ni tu yang bersungguh nak rasa sendiri.. wow masa buka plastik bau blueberry dah menaikkan ingin cuba.. dengan nikmatnya ekin masukkan dalam mulut wow sangat sedap krim bersalut blueberry ni.. rugi pulak beli satu hahaha... 

Ok tu jah nak bagitaw roti pun nak cerita gak kat blog hahaha.. jangan marah taw..

You Might Also Like

12 ulasan

  1. Replies
    1. Kalau saya jenis makan dua-dua,..leh sep kat sini gak ke? ;)

      Delete
  2. sedap ada juga memnbeli,,sedap makan bersama kopi..)

    ReplyDelete
  3. Kureng sikit dengan M ni.. suka gardenia macam orang ataih.. hehe

    ReplyDelete
  4. Pernah makan. Not bad! Memang sedappp!

    ReplyDelete
  5. CP suka yang Gardenia..mesti ada dalam bag untuk bekalan

    ReplyDelete
  6. Sedapkan ekin yg blueberry tu.. hehehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017