Wordless Wednesday #22 | Penunggu Setia

October 07, 2015

 Wordless Wednesday #22 | Penunggu Setia 

 Masa ini ekin dalam bilik tengah bersiap nak keluar pergi beli ayam...  hahaha abang snap pic KeCik sedang menunggu ekin terrr.... penunggu setia sangat.. 

You Might Also Like

32 ulasan

  1. alalalala, comeinya dia duk tunggu kat pintu tu.. hehe :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hahahahaha kak yan ekin tertinggal beli tu pergi beli ayam sepatutnya

      Delete
  3. Penunggu setia rumah akak pon dah hilang..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Dia nak ikut Kak Ekin tu..xnk kna tggal..hehehe

    ReplyDelete
  5. alahai comel penunggu yg setia tu...

    ReplyDelete
  6. wah, setianya dia menunggu. macam Miko kita juga :) tapi dah kasi kat orang sebab ada orang nak T_T

    ReplyDelete
  7. Sian dia jadi penunggu... he he he...

    ReplyDelete
  8. mana pegi ayam ? bhahaha da edit ya hahaha..

    ReplyDelete
  9. ok la tu kak.. ada geng kat rumah nak ajak gusti..

    ReplyDelete
  10. Betul selalu kena tepuk.peha dia

    ReplyDelete
  11. oooo yang ni cerita dalam group hari tu hehehe

    ReplyDelete
  12. kecik sgt gambarnya so x nampak si keCIK tu, mesti dia tggu ekin bwk balik ayam dari pasar kan kan kan

    ReplyDelete
  13. hahahahah kucing tu mmg penunggu setia tua
    tu tggu kak ekin ke tggu ayam tuuu

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017