Menang Baucer Domino's Pizza Dari Page Mahamahu

October 04, 2016

Menang Baucer Domino's Pizza Dari Page Mahamahu | Assalamualaikum, Hai korang semua ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. 


Sebelum Raya Haji aritu ekin ada menang satu contest di Fb Menang Baucer Domino's Pizza Dari Page Mahamahu. Alhamdulilah rezeki ekin dapat voucher domino's hihihihi.. memang teringin nak makan sebelum ni duk selalu cakap dekat abang rasa teringin nak makan pizza la.. hihihihi... ni bukan mengidam ya.. tak ada apa2 pun.. biasa lama tak makan pizza kan bila tengok iklan dekat televisyen mesti la terliur kan.. 

Lama gak ekin tunggu Voucher Domino's ni sampai dekat tangan ekin dapat minggu ini gak tapi lupa hari apa tak silap ekin hari selasa or rabu kut.. 



Hasil reedem voucer aritu... jom usha gambar kat bawah ini 


You Might Also Like

6 ulasan

  1. congrats..done follow ur blog. do follow my blog at http://penselduabee.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. oohoiiiii
    sedap nau dominos
    lama nau iols tak pekena
    meh satu slice boleh??he3

    ReplyDelete
  3. Syokyaaaa kalau menang macamni kak! Domino's pulak tu kan.

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017