Cuti Sekolah Bermula

March 17, 2017

Cuti Sekolah Bermula


Assalamualaikum.. Selamat  hari jumaat... hari ini bermula la cuti sekolah bagi sekolah di kedah,kelantan, dan terengganu.

Minggu ni dekat rumah ekin meriah la dengan anak-anak saudara mari tidur hihihihi.. boleh hilang puas mok dan ekin suami keje malam lagi..

Perancangan ekin cuti sekolah ni ajak diaorang main saidina tapi keadaan tak beberapa nak mengizinkan pulak.. kesihatan ekin agak kurang baik lepas balik hospital hari rabu tu.. biasa la ekin nak pergi hospital memang  takut hahahha... doakan ekin sihat ya kawan-kawan..

Cuti sekolah ni mungkin rakan-rakan ekin ada perancangan nak bawa anak-anak pergi jalan-jalan kan.. apa kata yang mana berada di sekitar Kedah,pulau pinang, perak mari memeriahkan Pameran Artifak Rasulullah S.A.W dan Para Sahabat R.A akan diadakan di Muzium Negeri Kedah  bermula pada 20 March 2017 hingga 19 April , jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. 

Untuk pembelian tiket boleh dapatkan webiste http://www.tamadunislam.com

Ok la itu saja yang ekin nak tulis, nak berehat dulu.. .. 

You Might Also Like

4 ulasan

  1. lama tak main saidina.. haha
    cuti sekolah dh nak habis, esok dh kena bangun pg

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah cuti sekolah dah habis sunyi la rumah ni..

      Delete
  2. cuti skola ari tu aida ke perak.
    lom lagi up entri holiday.
    busy!
    nak kena upload gambo. pilih gambo tu yg takde masa, ekin.

    ReplyDelete
  3. Tak lama je lagi cuti pertengahan tahun lak.. hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017