Hadiah Dari Sabah

April 27, 2017

Hadiah Dari Sabah


Assalamualaikum.. 
Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. 

Sebelum ni ekin ada buat entri Wordless Wenesday ini dapat hadiah dari sabah.. hihihihi.. happy sangat dapat gelang pandora dari sabah jer..  cantik sangat pandora ni.. sayang pulak nak pakai.. pandora set dengan keronsang. 

Gelang Pandora ni ekin dapat hadiah daripada adik lelaki ekin sekarang dia berkerja di sabah nuh hihihihi.. terasa nak kirim lagi la nanti nak buat koleksi pulak hahhahaha... nak beli barang sabah senang la nanti hihihihihi.. 

2 orang adik ekin duk disabah adik lelaki jurutera dan adik perempuan pulak pensyarah di sebuah sekolah dekat sabah.. kedua-duanya dah berpunya hahhahah.. adik lelaki tak lama dah nak kahwin... hihihihihi... 

Ok la itu jer ekin nak kongsi dengan korang semua... entri ringkas sahaja.. jumpa lagi nanti.. 

You Might Also Like

9 ulasan

  1. Replies
    1. tu la comel sangat nak pakai pun sayang

      Delete
  2. hahaha awal2 dah bagitahu adik berpunya dah kan :P
    Best dapat hadiah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha berterus terang terus...

      Delete
  3. lawa... kerja sana gaji lg byk dr sini

    ReplyDelete
  4. aduhai best nyer ekin!!!
    aida memang minat pandora sabah tau.
    untung la...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017