Selesai Sudah Blogwalking Senarai Perserta Segmen : Selamat Hari Lahir by Cik Ash

January 31, 2015



Alhamdulilah selesai sudah ekin blogwalking senarai 23  peserta yang menyertai Segmen : Selamat Hari Lahir by Cik Ash... Nasib baik tak ramai yang join... kalau ramai pening nak pilih pemenang ni... hahahha.....  inshaAllah 10 blogger bertuah akan ekin umum kan nanti dan akan di masuk dalam bloglist ... tahniah kepada yang bertuah... TUnggu ya keputusannya.. adakah anda yang bertuahh...

Diantara yang join segmen ekin dah ada dalam bloglist ekin... kepada yang ta berjaya tunggu kedatangan segmen baru pulak ya... inshaAllah bakal tiba nanti... 

You Might Also Like

15 ulasan

  1. selamat berblogwalking dear ;)

    Jemput join Segmen Bloglist Mac-April CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd bakal pemenang
    Ha'ah mmg penat BW ni perlukan masa

    ReplyDelete
  3. terlalu banyak segmen datang serentak.Akak pun tak perasan dah sertai atau tak sempat join.huhu...

    ReplyDelete
  4. @Jari Manis huhuhu memang perlukan masa nak pilih pemenang ni.... hihihi

    ReplyDelete
  5. @Cikgu Norazimah terima kasih CN inshaAllah nanti ekin join.. :)

    ReplyDelete
  6. dh habis ??? tak sempat nk join seb tgok bk sgt segmen dlm bln lepas..hehe.. apa pn all d best cik ash dlm memilih pemenang =)

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  7. @norsalihah shaleh hihihi.. yup habis 30hbln... tengah memilih ni... pening oh pening

    ReplyDelete
  8. hehehe kita mai jenguk sini jap ^^

    ReplyDelete
  9. blogwalking... :D

    tahniah in advance kepada bakal pemenang.. :D

    ReplyDelete
  10. Jalan2 intai contestants ye... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017