Hasil Tanaman Kebun

October 20, 2015

Hasil Tanaman Kebun

Pokok sawi dan kailam

Assalamulaikum.. 
Hai, selamat pagi reader blog Cik Ash ni.... entri autopost bersiaran untuk hari ini.. minggu lepas ekin ada tanam akar pokok sawi dan kailam alhamdulilah teruja sangat tengok hasil pokok yang ekin tanam ni naik dengan subur.. tak lama lagi boleh la makan hihihi jimat dah kan.. misi nak tanam taugeh,daun kesum,serai dan banyak lagi 


Ini pokok lada burung tumbuh dengan subur berbunga dan berbuah taw... tiap2 hari ekin kutif yang dah masak lepas tu mesin buat sambal kelantan huhuhu
Banyak lagi gambar hasil tananan ekin ni  tak sempat nak snap la....

You Might Also Like

18 ulasan

  1. baguslah...
    Sekurang2nya tak payah nak beli dah..dah jimat berapa percent kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu betul fida nk tggu dia besar tu lmbt sikit hihihi...

      Delete
  2. Wahh syoknya... Mummy tanam asyik rumput je yg subur.. Pokoknya bantut... Hahahaa :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy rumput tumbuh gak ekin p buang hihihi..

      Delete
  3. Bagus cik Ash tanam byk2 lagi pokok tu kasi lekas sket jerebu kt Msia ni hilang XD

    Jom Terjah : Fesyen Lelaki Popular yang.. Perlu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah nanti ekin tanam lg.. hihihi

      Delete
  4. rajin ya..moga menjadi dan cepat berhasil

    ReplyDelete
  5. sawi dan kaitan tu...2 pasu je...cukup ke?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. lambat lagi nak boleh makan hihihi kecik lagi...

      Delete
  7. Hijau nya tangan ekin... untonglah. Hihihi...
    Kipidap... dongibup

    ReplyDelete
  8. Rajinnya ekin.. semoga pokok-pokok ekin tumbuh subur dan memberikan hasil untuk family ekin..

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017