Bank Simpanan Nasional Berwajah Baru

December 07, 2015

BSN Berwajah Baru


Assalamulaikum... 
Hai korang semua.. harap sihat la ya.. semoga dipermudahkan urusan korang ya.. agak lewat ekin update pasal BSN berwajah baru.. semestinya semua dah tengok iklan BSN dekat tv kan..  


Ekin boleh taw Bank Simpinan Nasional (BSN) berwajah baru dah berubah 100% masa pergi ada urusan di bank tersebut..  memang berubah dah canggih dari bank lain.. patut la bank tu lama sampai 2 bulan baiki ni la hasilnya nak bagi menarik pelanggan.. 

Gambar kat atas mesin nak ambik duit dan buat keluar duit yang guna buku account tu yang tak ada kad atm.. senang dan mudah ambik no tunggu giliran kita tak yah tekan apa-apa no just bercakap dengan operator dia discreen mesin tu macam kita webcam dengan.. boleh hai2 tu..  mudah dan cepat tapi dengan cara tu ada keburukan gak taw.. kena ada gak pegawai memerhati gak buat jenis blur tak taw apa-apa pasal mesin tu senang orang boleh ambik duit.. 




You Might Also Like

22 ulasan

  1. Replies
    1. Samalah kita, SS. Dulu masa kecik adalah akaun BSN. Dah lama tutup :)

      Delete
    2. Ekin pun ada akaun bsn xaktif dah huhu

      Delete
  2. Baguslah perubahan yang lebih memudahkan pengguna..

    ReplyDelete
  3. wah ! advance nya.. lagi senang nak update buku..

    tak payah masuk dalam dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tempat untuk ambik duit guna kad atm pun ada gak

      Delete
  4. Akak suka dengan tona warna baru BSN ni. Lembut je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin pun suka masa p sana wahh teruja tengok hihihi

      Delete
  5. Transformasi ke arah kebaikan. Memang suka identiti korporat baru BSN

    ReplyDelete
  6. baru tau ni. sebab tak pernah berurusan dengan BSN walau sebelah ofis je hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni dah taw boleh la p terjah hihihihi

      Delete
  7. Kalau ikutkan BSN pun boleh keluar duit dari kedai runcit yang terpilih...

    betul ke?

    ReplyDelete
  8. Sha x tgk iklan dia..tp tgk perubahan tu masa lalu dkt dpn BSN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bank pertama guna sistem mesinmacam di atas tu hihii

      Delete
  9. Assalam ekin,
    wow
    canggeh ja nampak mesin BSN itu keeennn

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017