Selamat Tahun Baru 2016

January 01, 2016

Selamat Tahun Baru 2016


Assalamulaikum...
Ekin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2016 pada semua blogger yang mengenali ekin... terima kasih sentiasa berkunjung blog ekin.. ada yang masuk tak tinggal komen,ada tinggal komen siap bagi bom,ada datang tinggal satu dua saja tu dah cukup terima kasih ekin ucapkan.. 


Tanpa korang blog Cik Ash mungkin tak wujud dah kut... alhamdulilah dah bertukar tahun 2016 dah kita sekejap saja masa berlalu.. usia perkahwinan ekin n suami cukup setahun banyak yang ekin lalui untuk sesuaikan diri sebagai isteri sepenuh masa.. macam-macam dugaan yang dialami kami tempuhi bersama.. 

Semoga di tahun baru 2016 ni ada sinar kehidupan dan kebahagiaan dalam rumah tangga ekin dengan kehadiran Cahaya kebahagian suatu hari nanti.. 

You Might Also Like

15 ulasan

  1. Amboi, awalnya Ekin masuk 2016! Akak ada balance satu hari lagi utk 2015 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersilap setting tarikh la kak farah

      Delete
  2. wainya kak Ekin bagi ucapan...anyway...semoga tahun 2016 nanti murah rezeki kak ekin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersilap setting tarikh awal hahahaha

      Delete
  3. Assalam ekin,
    selamat tahun baru team Projek Blogger Utara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak selamat tahun baru kak sha

      Delete
  4. Selamat tahun baru Kak Ekin..

    Thanks bomb Zaf.. hehe

    ReplyDelete
  5. Entry 1 Jan tapi komen banyak pada 31 Dis...

    Macam pelik je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpulibish awal hahahaha..setting tarikh salah

      Delete
  6. Selamat tahun baru kakkkk ekin.. ^_^

    ReplyDelete
  7. taun baru ni duk umah..kul 3pg pun duk bunyi bunga api lagi haha

    ReplyDelete
  8. amin. moga murah rezeki Kak Ekin sekeluarga =)

    ReplyDelete
  9. Sha doakan semoga ekin dimurahkan rezeki Anak... Aamiin...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017