Hush Puppies Kasut Dan Aksesori

March 29, 2017

Hush Puppies Kasut Dan Aksesori

Assalamualaikum
Hai korang semua ekin harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat. Hari  ni,Ekin nak ceritakan sikit tentang kasut dan aksesori. Kasut dan aksesori memang tak dapat di pisahkan dengan kita..tambah-tambah lagi wanita macam cik ash bak kata orang “cermin dan wanita memang tak kan terpisah” apa yang cik ash nak cerita ada satu jenama yang ekin tengok baru-baru ni jenama tu adalah Hush Puppies yang mana menjadi trend terkini yang mengeluarkan beberapa jenis kasut yang sangat selesa. Sekiranya anda belum pernah memiliki kasut Hush Puppies, sekarang masanya untuk anda membelinya kerana kasut Hush Puppies Malaysia kini boleh dibeli secara online.antara barang-barang yang cik ash nak kongsikan ialah…

C:\Users\ASUS\Downloads\Sandal Hush Puppies ATHOS.png
Sandal

Tampil bergaya dengan sandal wanita Hush Puppies yang mempunyai reka bentuk menarik serta keselesaan mantap. Tahan lama dan berkualiti, sandal wanita Hush Puppies menjadi kegemaran wanita tanpa mengira usia.

C:\Users\ASUS\Downloads\Kasut wanita Hush Pupies.png
Kasut Leather Slip-Ons

Jika anda meminati kasut yang lebih sesuai untuk berjalan jauh,terutamanya apabila pergi melancong, pilih kasut Hush Puppies jenis slip-ons kerana ia mempunyai design menarik.

C:\Users\ASUS\Downloads\beg kecil hush puppies.png
Beg Reeves Flap Clutch

Selain daripada kasut, Hush Puppies juga mempunyai koleksi aksesori wanita seperti beg tangan yang diperbuat daripada kulit asli. Saiz beg berbeza mengikut keperluan anda. Jika anda jenis yang tidak suka membawa banyak barang, pilih beg crossbody yang ringan, kompak dan semestinya mudah dibawa.

C:\Users\ASUS\Downloads\beg Hush Puppies.png
Beg Rosie Medium Satchel

Perlukan lebih banyak ruang? Pilih beg satchel saiz sederhana supaya dapat dibawa ke tempat kerja.masa membeli belah, pilih beg saiz lebih besar.
C:\Users\ASUS\Downloads\Bricks 3 Sandals Hush Puppies.png
Bricks 3 Sandal

Jika anda mahu membeli hadiah untuk suami atau anak lelaki tersayang, boleh sahaja membeli daripada koleksi barangan untuk lelaki Hush Puppies.  Selipar lelaki Hush Puppies mengutamakan keselesaan dan reka bentuk.
C:\Users\ASUS\Downloads\Titus Backpack Hush.png
Titus Backpack

Untuk pilihan barangan lain, pilih beg lelaki daripada Hush Puppies yang juga direka khas untuk penyimpanan barang dan stail moden. Berkualiti dan tahan lama, kebanyakan beg Hush Puppies diperbuat daripada kulit asli jadi tidak menjadi tanda soal mengenai kualitinya. Jadi mana satu barangan Hush Puppies yang anda ingin miliki?

Ini adalah beberapa contoh  Hush Puppies Kasut Dan Aksesori yang ekin dapatkan kongsikan.. Nak tengok banyak lagi koleksi barang dari Hush Puppies ini boleh berkunjung ke Hush Puppies Malaysia

You Might Also Like

9 ulasan

  1. cantiklah clutch tu..beli kat k.el satu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi kena cari duit banyak dulu kak el nak beli yg tu

      Delete
  2. Replies
    1. tu la duk berkenan gak tengok akak pernah beli ke

      Delete
  3. jenama yg best ni.
    kasut nyer selesa sgt.
    harga agak mahal.
    aida suka beli time offer.
    ok la skit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la nampak macam ok kasut dia.. tapi mahal tggu nanti offer baru usha balik

      Delete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017