Wednesday, April 5, 2017

author photo

Review Filem KONG Skull Island |Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya sihat walafiat la ya..baru sempat nak publish entri ni hihihihihi... dah lama tengok cerita ni..




Di kesempatan ini Cik Ash nak share dengan korang semua, hari sabtu 11/3/2017 aritu Cik Ash diberi kejutan buat suami,dia off keje hari itu siap rancang nak bawa Cik Ash pergi tengok wayang.. siapa tak suka suami buat kejutan macam ni kan.. hihihihi..pagi tu Cik Ash bangun seperti selalu buatkan sarapan lepas tu kejut dia bangun keje dia senyum pelik jer dalam hati dah kenapa suami Cik Ash ni senyum-senyum,akhirnya suami pun cakap jom kita pergi cari lauk untuk seminggu,dengar dia cakap macam tu Cik Ash pun kata owh patut la seminggu ni tidur lewat jer sokmo ya.. ada rancang benda ya..



Memang Cik Ash tak taw  suami akan off keje pada hari sabtu tu sebab selalunya dia OT jer sokmo.. pandai suami Cik Ash merancang setiap malam tidur lewat jer rupanya ada rancangan dalam diam nak buat kejutan kat Cik Ash hihihihi..



Eh apa Cik Ash terlebih-lebih bercerita kisah sweet suami Cik Ash nanti ada yang jemu hahahhaha.. jom baca kisah review filem KONG Skull Island Cik Ash dekat bawah ni... Tengok kong dekat pawangan besar gila hahahhah kejut sokmo dah la hitam siap malam tu termimpi la.. serammmm bawa ke dalam mimpi... hahahaha.



Review Filem KONG Skull Island
Cik Ash bagi filem kong 4 bintang  jer sebabnya agak kurang sikit jika nak dibandingkan dengan filem king kong yang lama tu..  Lagi pulak cerita banyak  menayangkan macam peperangan la pulak..  Lagi banyak nyawa binatang terkorban hihihi..  Kong ni merupakan  Raja dihutan tu jaga keselamatan  binatang yang lain daripada cicak terkongkorak gergasi yang membunuh..  Lagi pulak dah Kong tu nampak orang berdiri  tegak siap berjalan biasa la kong 2017 kan.. Kong  ni dia tak lemah kepada wanita hahahaha tak macam king kong sebelum ni..  Muka pun begis semacam apa yang menarik citer ni kong tak kacau orang kalau orang tak kacau tempat dia berbalik pada cicak terkongkorak tu,apa yang membuatkan kong lebih marah cicak tu jugak lah yang telah membuah ibu,bapa kong dan yang lebih menyedihkan cicak tu jugak yg membunuh bangsa kong,sebab tu bila kong berhadapan dengan cicak tu kong tak akan bagi peluang dia akan bunuh,misi manusia untuk menerokai pulau yang di katakan penuh misteri dan hampir di samakan dengan segi tiga bermuda,yang lagi menambah aksi apabila pihak yang ingin meronakai telah membuat kekacauan di pulai tersebut menyebabkan Kong Raja Rimba terasa tercabar dan merasa ada yang ingin mencerobohi tempat yang ia jaga selama ini untuk mengetahui kisah selanjutnya kena lah tonton..  Itu jer yang Cik Ash review la..

This post have 3 komentar

avatar
raihanah delete April 5, 2017 at 4:01 PM

kong tu kira king kong la kan

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2017 at 2:38 PM

Ha ah king kong gak.. Muka xnak bagi. Sama nama dengan yg sebelum.. Jalan cerita berbeza sikit yang sebelum ni

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post