Thursday, June 15, 2017

author photo
SGshop “Jom Shopping!” Contest

Klik Banner Join

Assalamualaikum...
Hai korang semua apa khabar cik ash harap semuanya sihat walafiat ya.. Ramai rakan-rakan blogger ekin buat giveaway so sedang berusaha untuk join semua giveaway yang dibuat oleh rakan-rakan cik ash ni..

Sebelum ni dah join Giveaway yang dianjurkan oleh ayue ni.. tapi sayang tak ada rezeki.. semoga join giveaway ini ada rezeki la nanti.. Jom la memeriahkan giveaway ini hadiah menanti rakan-rakan sangat wow iaitu RM500 untuk shopping di SG Shop taw.. Kepada yang ingin join Giveaway ini sila la tekan banner di atas ya.. 
Giveaway ini kena jawab soalan di bawah ini :- 

Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?
SG Shop merupakan laman web online shopping antarabangsa yang menawarkan barang-barang dari China ke Malaysia dengan harga yang sangat murah. SGshop juga berkerjasama dengan pelbagai pihak bank untuk memastikan bahawa proses pembayaran selamat nak cekap. SGshop telah ditubuhkan pada bulan Ogos 2011 dan merupakan sebuah syarikat tempatan yang telah berdaftar dan turut pakar dalam logistik  kerana mudah untuk menerima produk yang dikehendaki untuk di beli dari laman web e-dagang China. 

Q2: Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia (Letakkan sekali gambar dan link item) dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.

Barang yang cik ash nak beli SGshop ni banyak sebenarnya tapi hanya 3 item yang perlu di senarai pening nak pilih hahahahha.. semuanya murah sangat.. barang-barang yang ekin nak shopping ialah :- 

1) Billion Of Desktop Home Computer Desk Computer Desk Table Simple Modern Minimalist Desk Desk

Meja laptop ni cik ash nak sangat sebabnya nampak lawa nak sangat menjimatkan ruang bilik ekin nanti...

2) Automatic Grinder Sharpener For Household Electric Kitchen Gadget Mini Fast Food Authentic Stone Scissors


benda ni cik ash ingin juga  sebab senang nanti nak bagi pisau tajam sokmo ada pengasah pisau elektrik ni mudah hihihihi..


Hanya 2 barang saja cik ash senaraikan sebabnya nak jimatkan untuk harga postage takut gak nanti terlebih hihihihihi.. Ok la itu saja barang-barang yang ekin ingin dapatkan di SG shop.. semoga cik ash ada rezeki shopping nanti..



This post have 4 komentar

avatar
Shad delete June 19, 2017 at 1:14 PM

Semoga berjaya kak ekin, Cantik meja tu, nak beli jugak lah.. hehe. Kalau barang berat 1kg Sea shipping RM10, kalau meja ni dia Kira ikut ukuran panjang lebar. Hehe. Dari pengalaman shad, shipping dia tak semahal yang kita bayangkan (kalau guna penghantaran yg paling murah), hehe.

Reply
avatar
Shad delete June 21, 2017 at 12:17 PM

Dah join jugak. Bestnya kalau menang.. 😊😊

Reply
avatar
Shad delete June 21, 2017 at 12:17 PM

https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post