#Cabaran20Hari |Kuih Raya Paling Best

July 08, 2015

#Cabaran20Hari |Kuih Raya Paling Best

Hai reader blog Cik Ash ini... puasa Ok ke...  cabaran ke 13 ekin menglengkap misi #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ini...  tajuk ke  13 ialah #Cabaran20Hari |Kuih Raya Paling Best  jom baca Kuih Raya Paling Best ni.


Setiap orang ada Kuih Kegemaran kan seperti dengan ekin harap di Raya nanti ekin dapat makan Kuih Raya yang best.... Kuih Raya Paling Best yang membuka selera  di hari Raya nanti adalah sepeti di bawah ini



Kuih Raya Paling  Best pertama ekin suka makan ialah Almond London...





Kuih Raya Paling  Best Kedua ekin suka ialah popia mini dan popia nestum...  kedua-dua kuih ni ekin buat sendiri tahun sebelum ni.. tahun ni tak buat sebab kurang sihat sikit .. 

Kuih Raya Paling Best ketiga ekin suka makan biskut semperit rasa lembut2 bila masuk dalam mulut.. 


Kuih Raya Paling Best keempat ekin suka Biskut Arab.. 

itu saja yang ekin nak kongsi kuih Raya paling best kalau ikut banyak lagi hihihi.. terleoas ingin baca #cabaran20hari yang lain boleh Klik link di bawah ini 




You Might Also Like

10 ulasan

  1. Zumal pun suka almond london gak...

    ReplyDelete
  2. Semua pun Firah suka jugak.. memang hantu biskut raya.. haha

    ReplyDelete
  3. saya suka kuih bakar atau kuih bangkit yang pure orang kampung buat. kalau balik kampung dekat kuala kangsar memang jenguk balang cari yg tu dulu. rasa dia lain bila tangan orang lama yang adun ni ;)

    ReplyDelete
  4. saya suka makan kuih semeperit.. hehe

    ReplyDelete
  5. biskut arab pon sedap gak...rs lbh kurang biskut makmur

    ReplyDelete
  6. Dulu sha rajin wat sendiri biskut almond london tuh... sekarang nie dah lama x buat... Biskut arab pun sedap..

    ReplyDelete
  7. sis JM paling suka Almond London tu

    ReplyDelete
  8. Almond london best sgt..dengan kerepek ubi..hehehe :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017